Antibiotika

Sista arbetsdagen måste det självklart hända. Jag har tystnadsplikt så det enda jag kan säga är att igår blev jag biten i tummen av en människa. Så nu måste jag knapra tabletter 3 gånger om dagen i 10 dagar. Rena rama turen att det inte hände något värre.
image5
Fick mitt schema igår för september och oktober fram till den 12 november.
Vilken framförhållning!
Den äldste sonen frågar efter mig en hel del tydligen. Vill ofta gå in och titta på bilderna på min bilddagbok. Det känns roligt.

Drömde en helknasig dröm om hur första dagen skulle bli. Jag skulle få bo i en egen stuga lite längre bort från deras hus. För att ta sig dit var man tvungen att gå på ett rep över en flod och hålla sig i ett annat. Det gick inte så bra för mig, för jag var ju tvungen att släpa på min stora väska också. Jag ramlade såklart i. Men stugan var hur fin som helst.
Tokigt var det. Men ingen mardröm i alla fall.

Dags att börja packa. Måste dock först städa rummet ordentligt. Väskan tar upp hela min fria golvytan när den är öppen, så jag behöver så mycket plats som möjligt.

Sista fikakvällen med fikavänner igår. De hade bakat en hel del..Inte bara den obligatoriska kladdkakan.

4 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback