Tisdag.




image13

Var hos läkaren idag. Testade mig för Hepatit och HIV. Lite läskigt även fast risken är nästan lika med noll att jag är smittad. Även tandläkarbesök. När jag går till tandläkaren är risken att jag har ett hål ungefär lika med hur mycket som helst. Jag har alltid hål i en tand. Varför göra ett undantag idag? Jag tror det beror på mitt saliv och för att jag knaprade medicin en hel del när jag var liten. Typ.

Jag har hunnit klippa mig också. Det blev lugg. Jag vet fortfarande inte om jag är nöjd.


Nu är det dags att säga adjö till min kära trumkår. Och bli pensionerad och endast en stor beundrare igen.
Sorgligt men det känns ändå bra.

3 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback