Trött

Är det bara jag eller har vi invaderats av långbenar (harskrankar alltså)?
De är överallt.image4

Kunde inte motstå att köpa två skålar ur denna servis ,
Happy summertime från sia .
Helst hade man ju velat ha hela...Underbart sommarhärlig!
Ganska onödigt av mig att köpa skålar nu.
Inget jag kan ta med direkt.
Men det är ju så roligt!

28 timmars jobb är avverkade hittills detta veckoslut.
12 kvar i morgon.
40 timmar på tre dagar. Lite trött i huvudet.
Möjligen därför mina första inlägg inte är så innehållsrika.
Men efter helgen blir det andra bullar. Var så säker!

6 dagar kvar!





Kommentarer
Postat av: Malin

Ja dessa "långbenar" är bara så vidriga. jag har sällskap av en här vi datorn.. han gillar skenet. urk. hoppas allt är bra, trots bristen på tv/internettv.. läste att du är aupair, önskar dig lycka till. får kika in här o kolla
om du har några tips ibland =) Kram

2007-08-26 » 01:00:44
URL: http://winnermaja.blogg.se
Postat av: Malin

ja man kan inte låta bli att handla in i det sista, man har ju inte riktigt förstått hur länge man ska va borta.

2007-08-26 » 01:01:28
URL: http://winnermaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback