Det börjar ta form..

Ny design alltså. À la mig. Amatörnivå men det är inte så mycket att göra åt. Jag behövde lite förnyelse även fast jag verkligen var jättenöjd med Elins design.
Men ja, lite stolt är jag allt över mig själv ändå^^

Gissa vad det gör just nu..just det..regnar. Eller rättare sagt, vräker ner. Igen.

Vilken dag jag har haft. Ledig förmiddag och eftermiddagen tillbringade jag i mataffären med Gaël. Lugnt och skönt. Fick två julklappar köpta också vilket var mycket bra.
Vet nu även vad jag har på kontot. Jag är så dålig på att skriva upp utgifter men idag kom äntligen saldobeskedet för november. Det var mer än jag trodde, tur det. Lite ska jag väl kunna ta ut och spara undan. Gömmer jag det hemma så kommer jag ju inte åt dem. haha.

Dags att ladda kamerabatterierna för i morgon ska kameran gå varm hela dagen. Och på söndag också.

image163



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback