En onödig lista

I morgon

( ) Promenad
( ) Annan träning
( ) Se på julkalendern. Den verkar ju helt okej enligt mig. Sådär lagom söt.
( ) Storstädning av rummet. Inklusive moppning av golvet
( ) Fixa med bilder som ska printas ut till fotoalbum
( ) Storstädning av badrummet
( ) Lägga in julmusik på datorn. Köpte cdn "101 christmas songs" i London..
( ) Börja slå in julklappar möjligen. Känna lackstångens doft är ju alltid härligt.

Ja, sen tror jag väl inte att jag hinner med så mycket mer. Men gör jag det så har jag alltid en film att se eller andra projekt att greja med.



Och just det. Två veckor kvar tills jag träffar denna förpackning och dess innehåll. Inte klokt egentligen att jag längtar efter fil så mycket som jag gör.

image152


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback