Hej mitt vinterland

Det har kommit mycket snö nu och det snöar fortfarande.
Jag hoppas att morgondagen går fort.
Lausanne blir det om inte det blir snökaos i trafiken eller nått.
Det är dags för att börja sjunga.
Invigning av nya vinterskorna blir det också.
Ska tvätta mina byxor med pannkakssmet + lite annat.
Mina händer tycker verkligen inte om det kalla vädret.
Jag har nog aldrig haft sån dålig inspiration som jag har nu, därav det kantiga och trista inlägget.

Förresten, jag lyckades riktigt bra med mina raggmunkar trots allt. Gott.





Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas Du inte snöar "inne" utan kan åka till Lausanne. Ha det kul med luciaövningen! Tänker på dig! pussar

2007-11-15 » 12:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback