Väggen är inte tom längre

SR:s webbradio är verkligen toppen. Lyssnar nu varje kväll och har därför nu liite mer koll på vad som händer i omvärlden.
Tänkte ta mig en timmes promenad vid 17-tiden. Började att regna, började att regna ännu mer. Jag kände: "Nej, jag orkar inte gå runt i mörkret och bli jätteblöt". Så promenaden omvandlades till en kvarts joggingrunda. Jag vet, man kan faktiskt gå en promenad när det regnar också. Och ibland måste jag faktiskt erkänna att det är ganska så skönt. Men inte idag. Så det blev kort men intensivt. Vet inte när jag joggade i bra tempo sist...

image130

Hyllan. Nu är inte rummet lika kalt längre. Jag börjar att göra mig hemmastadd mer och mer. Det avlånga kortet är min adventskalender. Kanske lite tidigt att ha den uppe redan nu men vad sjutton. Det är ju bara 24 dagar tills jag får öppna första luckan. (Var lugna, det är inte ett datum jag räknar ner till. Räknade ut det precis. Jag lovar!)

Har ett nytt projekt på gång. Väljer ut kort som jag ska framkalla. Sedan ska jag göra ett underbart härligt fotoalbum (eller ja, kanske två..) med foton från den senaste åren i mitt liv. Klippa,klistra, pyssla. Längtar redan. Med tiden innan Schweiz alltså. Sen ska jag ju också göra ett med bara från Schweiztiden också. Men det får bli ett projekt lite längre fram.

Dags att fortsätta att blicka tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Pa vilken vägg sitter hyllan? :)

2007-11-07 » 21:46:38
Postat av: Maja

Över soffan! :)

2007-11-07 » 22:32:57
Postat av: Pappa

hej jag
sitter i Stockholm testar lite med datorn.ha nu en trevlig helg. Älskar dig. Vi hörs. kram

2007-11-08 » 20:27:53
Postat av: Pappa

sov gott.

2007-11-08 » 20:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback