6 veckor

Vart är du höst? Träden ändrar färg men solen lyser fortfarande och bringar värme här i Schweiz.

Då var det återigen helg då. Jag ska nu ikväll boka min hemresa. Måste bara vänta på mamma först..lite krångligt det där och det vore ju inte så roligt om det blir fel. Den 15 december åker jag! Hemma en så där 14-15 dagar för att sedan sätta mig på ett plan till Paris.

I morgon blir det Bienne, Tacos och bowling med Linnea. Det kommer att bli en bra dag.
Får väl se vad vi hittar på på söndag..Jag borde vila. Har ju ingen lugn vecka framför mig direkt. Men de har sagt att jag nog kommer att ha bilen i alla fall två eftermiddagar. Då kan vi göra utflykt. Men ja, den får ju gärna vara över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback