Denna väntan

Värre än julafton helt klart. För på julafton finns det inga förseningar som stör. Inga "Kalle Anka kommer idag istället klockan 16 på grund av..."

Planet runt 1 ½ timme försenat.
Åh, jag bli galen. Denna dagen slääpar sig fram.

Nu har jag i alla fall fått båda två att somna så jag får en lugn stund för mig själv.

Om tre timmar så..

Jag har ett helt vardagsrum att städa. Det går vilt till när pojkarna leker. Och så ska vi äta mellanmål. Och sen kommer förhoppningsvis Nicolas hem. Men jag kan inte gå ut. För det ÖSregnar.
Jag får fördriva tiden med en film sen eller nått. Om jag vågar stänga in mig på mitt rum.

Dag 13 av 58 och snart november.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback