Glöm föregående och lägg fokus på dagen.

Så, hjälp vad jag kan förstora upp saker.
Allt är bra och nu tänkte jag skriva ett lite mer normalt inlägg.

Har varit underbart väder här i flera dagar men nu regnar det. Möjligen är det höstkylan som är på ingående då. Skulle vara ganska skönt faktiskt.

Jag ska om en timma bege mig till Neuchâtel och utforska den staden lite. Sen tar jag tåget till Lausanne och au-pair träff. Det är alltså redan dags igen..vilket är kul!

Hmm..nu måste jag alltså köpa julklappar redan till jul..

image64

Jag är rädd för att det kommer att vara jobbigt att åka tillbaka. Men jag åker ju till nedförsbacken så jag ska nog klara av det också.

Kommentarer
Postat av: mamma

Njut av livet! Ha det bra på träffen! Puss

2007-10-04 » 11:35:52
Postat av: mamma igen

Din rubrik är helt rätt!

2007-10-04 » 11:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback