Prat gör susen

Vistelsen i Neuchâtel blev inte som jag tänkt mig. Värsta oron i kroppen som gjorde att jag inte kunde njuta av att vara där. Allt kändes ju så bra när jag pratat med V, men såklart får jag meddelande från N..
Åkte hem, struntade i Lausanne och sa att jag ville prata. Och prata gjorde vi. Och nu känns det bra igen.
Jag kommer att åka hem den 15:e,fira jul hemma och sedan möta upp dem i Paris för nyårsfirande där. Det känns underbart.

Nu har jag ju verkligen fått bekräftat att jag inte behöver känna och tänka som jag gör. Frågan är om det där som finns inom mig verkligen förstår det. Jag gör det - men möjligen inte det där "jag vet inte vad".

Nu är det godnatt. Fredag och sen helg igen. Ska nog ta en långpromenad imorgon eftermiddag - det behöver jag.

image68

Bjuder på en ballongbild till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback