Slö

Solen skiner, himlen är klarblå och här sitter jag.
Det finns liksom ingenting som jag kan göra ute. Redan gått en promenad idag. Och jag är faktiskt ute minst 2 timmar varje dag med pojkarna så jag tänker inte ha dåligt samvete över att jag sitter inne när det är fint väder ute. Har öppet fönstret på vid gavel i alla fall.
Har plockat i ordning lite (hyllan är dock inte på plats än...), läst min brabra feelgood bok och snart ska jag ta fram franska böckerna. Eller italienskan..Dags att fräscha upp minnet lite.
Ja, kanske sätter jag mig ute och gör det.. Har funderat ett tag på om jag ska kliva ut genom fönstret och sätta mig på taket..

Annars är det många tankar om framtiden som snurrar runt i huvudet just nu.
Vad göra. vad icke göra.


image86

Kommentarer
Postat av: Karin

jättesnygg bild:)

2007-10-14 » 18:17:13
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback