Frågan är...

...är möjligen min Schweiz familj synska på något sätt?
   Eller kan de möjligen läsa tankar?

Fast troligast vore nog om de kan svenska i hemlighet...

Jag kan ju säga så här. Jag behöver absolut inte ha några fler funderingar kring hur jag ska skaffa vänner, att det inte går några tåg på nätterna och allt det där andra.
Detta har "löst" sig idag. Utan att jag sagt ett ord. Utan det var de som tog upp alla dessa punkter.

De är verkligen otroliga. Det går inte att tycka illa om dem.
Hjälp, vad glad jag är.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej jag vill bara säga hej. Planerar att åka som au pair i januari ungefär, efter jul någon gång. Till Spanien blir det för min del men det är verkligen kul att läsa hur du har det...läser massa au pair bloggar nu. Så nu vet du att jag läser.

2007-09-13 » 01:21:16
URL: http://sandiesandra.blogspot.com
Postat av: familjen

Vi är lyckliga över att Du är lycklig! Pussar

2007-09-13 » 08:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback