Lässugen

En otroligt bra dag har det varit. Eftermiddagen flöt på bra och vi åkte till Bienne och handlade. Värsta bra köpcentret där med stort Coop. Dit ska jag igen!

Morgondagen kommer också den att bli otroligt bra. Tar tåget till Bern på förmiddagen. Sightseeingar lite, shoppar lite förhoppningsvis Llönedag nämligen, från sommarjobbet, och jag fick mer än jag räknat med, då gör det inget om jag måste ta fram Visakortet. Schweizlön på söndag också. Sen tar jag tåget till Murten och Linnea och äter lite middag innan vi tillsammans styr kosan mot Lausanne och au-pair träff. Toppen!
Nu är bara frågan den; vågar jag ta 22.45 tåget som gör att jag måste åka buss mellan Bienne Banhofzplatz och Malleray-Bévilard för att sedan ta tåget därifrån till Court? Vi får se.. 

image57


Nu funderar jag över: Tror ni chansen finns att jag hittar denna servis här? Sia, är det "mycket" svenskt tro..? Skulle ju vara otroligt kul om jag kunde komplettera den, 2 skålar är ju det enda jag har. Och dem gillar jag mycket!

Nu ska jag gå ner i soffan och sätta mig och läsa. Lite spela spel på gång också kanske..




Kommentarer
Postat av: Linnea

Skicka ett sms och säg vilket tag du kommer med sa ska jag möta dig,
ses snart!

2007-09-26 » 22:51:35
Postat av: Kajsa

Tjena!
Jag har hittat saker från Sia i minst två affärer i Heidelberg. Alltså inte affärer med bara Sia, utan affärer som bland mycket annat även har sålt saker från Sia. Män ändå, om det finns i Tyskland borde det ju finnas i Schweiz också! Dock har jag inte sett sådana skålar som på bilden. Men lycka till!

2007-09-27 » 20:10:24
URL: http://www.trapid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback