Dansflum (igen..)

Precis varit ute på promenad, regnet försvann tillslut men solen vill inte riktigt titta fram.
Ska snart ut igen, bara lägga in dansmusiken på iPoden först. Ska prova på att köra dansuppvärmingen och diagonaler på skolgården här i Court. Skit samma om folk undrar vad det är för tok som håller på.. Drill sen också. Jag har så mycket inspiration i kroppen som bara vill komma ut! Har slutresultatet av dansen i huvudet redan. Nu måste jag bara hitta vad de difusa rörelserna i mina tankar egentligen är för några..Kul!

så klart kunde jag inte låta bli att dansflumma lite där i skogen..

image263

Kommentarer
Postat av: Joel

Ah tackar för tipset ^^ har du fler så tveka inte )([email protected]) ^^ träffade ju en kompis i Accra som bor i Zürich, så ja lär åka dit iaf :)

2008-04-02 » 19:14:51
URL: http://joelherko.blogg.se
Postat av: Joel

Haha, en galen dansande svensk ^^ you go girl!

2008-04-02 » 19:16:18
URL: http://joelherko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback