Konstateranden för ett år sen..


  • Franskan tar död på mig. Och det värsta är att det är mitt eget fel. uppsats ska skrivas, flera kapitel i en bok ska läsas och en massa (de flesta helt onödiga!) meningar ska läras in. Tills tisdag. Lovisaplugg imorgon känns som en mycket bra idé.
  • "Du borde ta för dig mer när du är bland massa människor för du verkar ju vara en så trevlig och glad person." Jag VET! men mina tappra försök har än så länge gått åt fanders, tryggheten eller nått saknas tyvärr. Men försöker det gör jag.
  • Jag har fortfarande beslutsångest inför solodans-låten.
  • Det är 10 veckor till studenten. TIO! ett sommarlov typ
  • Det kommer inte att bli ett nöje att läsa boken "British museum" från 1968. 
  • Det var trevligt igår.förförfest-förfest-Stadt. Fast Stadt är sådär, opersonligt på något vis.
  • Jag sa aldrig att jag var bäst på kubb när Veronica var med. Jag är inte sämst utan jag ägde i somras! Så det så. Veronica var grym.
  • Jag har en massa drillgrejer att göra. Frågan är varför jag inte har gjort dem.
  • För en vecka sedan var det dagen efter sista förställningen. Det känns inte så. Känns som evigheter sedan.
  • Klockan är nu 15.28 och jag måste bli mer diciplinerad!

Ramlade in på mitt gamla blogg (som jag för övrigt måste ta och kopiera alla inlägg ifrån så att de inte försvinner..) och konstaterade att jag konstaterade detta idag för exakt ett år sedan.

Och bara för att: Strötittar på programmet barnmorskorna just nu och helt plötsligt börjar låten från dansen bröllopsdröm i vår produktion i 3:an, att spela. Härlig skön gitarrmusik. Jag blev lite paff..


Kommentarer
Postat av: Joel

Jag lider med dig, franska tar död på mig också! Och ändå så läser jag inte franska, har aldrig gjort och kommer aldrig göra :P

2008-04-09 » 02:38:14
URL: http://joelherko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback