Lyckat

Vaknade och var supertrött. Det tog jättelång tid för mig att somna igår.. Fick för mig att jag hade vaknat av klockan som ringde och att jag stängde av den när jag vaknade, så jag skuttade upp och klädde på mig.
Tills sist skulle jag bara sätta på mig armbandsklockan som låg på skrivbordet, och vad visar den? Jo, klockan är bara sju! Jag måste ha drömt att min mobilväckning hade ringt..för den stod på 8.05..och det var den ju absolut inte än.
Till råga på allt kunde jag inte bara lägga mig ner och somna om för toabesök hägrade..så jag var tvungen att ta mig ner alla tre trappor och sedan ta mig upp igen. Så tyst som möjligt såklart!
Sen klarade inte jag av att lägga mig för att sova inte..
Jag missade en timmas sovtid.

Ibland vet man inte riktigt vart man har sig själv..

Kommentarer
Postat av: Joel

Vissa har det inte lätt :)

2008-04-09 » 20:08:50
URL: http://joelherko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback