Maja goes red

Idag har jag varit i Bienne och firat att jag fick massor av pengar tillbaka på skatten. Mer än väntat iallafall.. :-)
Så, det blev lite inköp.
-Jacka (bilden)
-Kjol (bilden)
-Sommarklänning
-T-shirt
-1 vit och en svart vanlig hederlig munktröja (Affären New Yorker är superbra och superbilligt!!)
-En bok. Paolo Coelhos "la sorcière de portobello". Ingen aning om vad den heter på svenska..
-Ny mascara och rött nagellack lagom till att tårna ska börja visas i sommarvärmen. :)
- Och sånt där tråkigt som sockar och hårsnoddar.

Så nu har jag röda skor, rödvitrutig jacka och röd handväska. Det är vååååår!!
ehum,,det har regnat hela dagen dock.. Nu började det att åska (!!)

image286

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ahhh, vilken supersnygg jacka! Jag är avis. Undras om jag ocksa fatt pengar tillbaka pa skatten? Saknade dej i ger pa ap-träffen. Hoppas baletten var bra. KRAM

2008-04-11 » 09:54:37
URL: http://hannablomster.blogspot.com
Postat av: Joel

jajajaja vår hit o vår dit :P gillar väskan förresten ^^

2008-04-11 » 17:15:59
URL: http://joelherko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback