Mitt (senaste) liv i bilder..

Ett fotoalbum är inköpt. Dags att på riktigt börja välja ut de bilder som ska printas ut.
Jag börjar med gymnasieperioden. Hjälp, vad svårt.

image274
Lite Bernardas hus bilder blir det såklart..men vilka?? och hur många?

image275
Trumkårsbilder såklart.

image276
London

image277
Italien

image278
Studentbilder blir det såklart en del av. Både från fotograf Hanna och från själva dagen/veckan.

+ många till!
Jag kommer att få köpa några fler album tror jag.
Oj, så fint det kommer att bli tillslut. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Är du hos Camilla ännu? Jag sitter vid datorn och för "SFF-jobb", ordförande har ju ett ansvar.... Antar ni haft/har en bra helg. Har kollat bilddagboken.. Puss

2008-04-06 » 12:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback