Såå skönt

Det är fredag. Äntligen.
Har tagit en dusch efter cykelpass (med Schweiz obekvämaste cykel! Så synd, annars hade jag cyklat oftare..) och danspass på skolgården (Idag hade jag två åskådare var av den ena började att härma mig. Jag stod dock med ryggen emot så hon trodde nog inte att jag såg henne..men jag hade full koll genom gymnastiksalsdörren. :-P)

Den stora väskan är packad och fylld med vinterkläder och annat "som jag inte tror att jag behöver mer".. (men som jag säkerligen kommer att komma på att jag vill ha igen..) En sak är säker, väskan kommer att vara så när som på tom när jag flyger tillbaka.

Jag tror att jag ska ta mig till La chaux du fonds imorgon. Har bara varit där en gång och det var när jag hade varit här en vecka + att det var "stadens dag" då och gatorna var fyllda med stånd och karuseller.
Måste i alla fall titta efter present till pappa och köpa matsäck till min låånga tågresa på söndag.



Såpbubblor är kul. Det roade vi oss med häromdan.
I dag har det för övrigt varit så pass varmt att vi endast behövde ha en långärmad tröja på oss när vi var på lekplatsen. Våårkänslor.
Måste kolla vädret i Bryssel..

Kommentarer
Postat av: mor

Du är så himla bra dotter min.... önskar att det var vi som skulle ses imorgon.....
Idag är jag ialla fall piggare... verkligen en feber som tagit musten ur mig. Ska vila, men orkar inte gå ut... Våren är här! Får se imorgon.

2008-04-19 » 12:40:40
Postat av: Joel

Jag undrar.. hur står sig Schweiz obekvämaste cykel i förhållande till exempelvis Sveriges eller Österrikes obekvämaste cykel? ;P

När ska du åka tåg jättelänge?

2008-04-19 » 16:37:55
URL: http://joelherko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback