Typiskt

Som jag berättat tidigare så började ju denna dagen lite olyckligt (fast ändå lite bra då, fick ju för första gången lyssna på morgonpasset i P3, kanalen som alltid väckte mig på mornarna hemma..)

Det slutade mycket värre.
Som ni märker så sitter jag här. Jag är inte på drillektion med Biennes Drillflickor.
V är i väg och träffar gamla arbetskompisar och N är sjuk. Han klarade inte av pojkarna själv (eller inte alls) och jag kunde inte säga nej när de frågade om det gick bra om jag stannade hemma eftersom V endast träffar dessa gamla vänner några gånger om året.
Så det blev ingen drill och det är jag ju lite nere över..Jag som längtat så. Nästa vecka blir det då!
Fast hade jag sagt nej så hade jag haft dåligt samvete över det i stället.
Vilket dilemma,

Nu har jag i alla fall fått pojkarna i säng, mätta är de och tänderna är borstade. Kvällen ägnas till So you think you can dance. Hade ingen aning om att det sändes på webb-TV!
Det förgyllde min dag, helt klart.

image285

Kommentarer
Postat av: Joel

Haha, morgonpasset minsann :P Det lyssnar jag aldrig på, vet inte om jag någonsin gjort det? Förmodligen nån gång ^^ Keep up the good work girl!

2008-04-10 » 15:13:59
URL: http://joelherko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback