Inte riktigt kry

Har legat och vilat en bra stund nu. Magen kurrar något ofantligt. Jobbat hela dagen, kom hem runt 8-tiden. Helt slut och förkylningen är jobbig. Måste gå ner och få i mig något att äta.

Kändes dock bra på mina lektioner idag även fast jag inte riktigt kunde ge allt vad jag hade, rösten tog slut och jag blev trött av att prata..
Imorgon får jag en liten sovmorgon innan de är på't igen. Lektioner, planera uppvisningen nästa vecka, genomgångar, julavslutning med drillen, sångrep i Skövde. Håller tummarna för att jag ramlar in genom dörren runt 21-tiden imorgon kväll. Sen, på torsdag, då kan jag ta en lång sovmorgon och vila upp mig lite. Helgen ser också tom ut, kanske bio i Göteborg då och lite julklappsshopping, men inget som tar på kroppen.

Nej, jag kan inte hålla mig längre.
MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback