Jag trivs

"Snö i norra Sverige, regn i södra" säger de på vädret. Falköping måste vara undantaget där eftersom det har snöat hela veckan! OCH den ligger kvar fortfarande. Jag klagar inte.

 Nu ska jag snart bege mig upp till Stadsteatern för att stå i garderoben på Falköpings revyn - Teaterboven.
Hoppas att jag kan träffa något känt ansikte som jag inte har stött på på länge. Det är ju alltid lika trevligt.
När föreställningen är slut blir det pizza och Sunes Jul hemma hos mig. En av de bästa julkalendrarna helt klart. Mysigt ska det bli.

Helgen är som vanligt ganska så fullpackad. Rep i morgon kl 13-16. Sjunga ska vi göra, det var länge sedan som jag var med på ett sångrep nu.. jobbar då det är vanligtvis. Innan blir det lite julklappsshopping i Skövde stad. Tre har jag köpt, några kvar to go..
Kvällen spenderas återigen på teatern, i garderoben. Och söndagen är fylld av dansrep.

Förresten. Jag har nu köpt mig ett par alldeles egna steppskor! Eller, en kompis köpte dem idag, jag får dem på söndag.
Så när föreställningarna sen är slut så får vi väl träffas och ha steppkvällar så att de inte blir liggandes oanvända i ett hörn..

Ska försöka komma ihåg att ta en hel del kort nu i helgen. Börja dokumentera repandet borde jag helt klart göra. Om två veckor flyttar vi in på teatern!


Kommentarer
Postat av: Solli

Hej!

Såg att du varit med och tävlat i en

annan blogg. Just nu lottar jag ut

exklusiva produkter från Mondiablo.

Tävlingen avslutas nästa vecka och

vinstchansen är väldigt stor då det

ännu inte är många som deltar än.

Därför ville jag tipsa dig ;o)



Ha en underbar helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback