Luciadagen

Julklappsshopping i Göteborg med mig själv. Det var mycket trevligt det. Strosade runt, kikade i inredningsaffärer, kollade in alla julgrejer som jag ska köpa på rean... Då har jag gick sådana saker till nästa jul då jag förhoppningsvis bor i egen lägenhet i Linköping. Ibland är jag smart! Köpte mig lite kläder, lite spets blev det. Julaftonsutstyrseln är klar, nyårsklänningen likaså (fast den hade jag sen förut). Hittade julklapp till klappbytarkvällen med TK-drillen på måndag. Nu måste jag bara vara lite fyndig och komma på ett riktigt bra rim..jag känner på mig att jag kommer att ligga där i min säng och "tänk, tänk, tänk!".

I morgon ska jag pyssla. Slå in julklappar, göra julkort och förbereda inför dansavslutningen på tisdag. Tv:n kommer nog att få stå på en hel del också.. Skidor står på programmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback