Äntligen!

Jag klarade mig igenom veckan. 4 ensamma dagar med barnen. Nu är det äntligen lördag. Och jag har inget planerat.
Uppdateringen har ju inte varit den bästa så jag tänkte att jag ska bland annat ägna helgen åt att blogga. För att ni inte ska behöva läsa ett eller två av mina berömda romaninlägg så ska jag vara så snäll att jag delar upp alla tankar, upplevelser och annat svammel som har präglat denna vecka, i flera små inlägg istället.

Sen har jag tänkt att jag ska börja lära mig mitt photoshop lite bättre, promenera i snön (snöat hela morgonen!), försöka komma framåt med kurssökningen och i morgon ska jag på bio med min schweiziska vän Romina.

Så, detta var veckan som
..jag blev kär tre gånger om..
..jag bakade bröd för första gången utanför hemkunskapsköket på högstadiet..
..jag skrev  ett helt mail på italienska..

så, små inlägg.
Varsågoda.

Kommentarer
Postat av: Joel

Oh, kan du inte lära mig italienska! Jag har glömt allt jag läste på gymnasiet :P

2008-02-02 » 13:48:04
URL: http://joelherko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback