Gäsp

Jaha, så var man helt slut efter en elva timmars arbetsdag och mitt rum ser ut som "hej, kom och hjälp mig".
Det var ju så mycket jag skulle göra ikväll. Träna, med promenad först, skriva en massa mail, städa.
Men nu är klockan redan 18.20.
Hmm..tränandet måste jag i alla fall få gjort. Och för att kunna träna så måste jag städa bort alla tvätt som torkar lite varstans i rummet.
Så.
Städning blir det först.
Lite mailing
Mat
Och träning.
Kvällens schema.

Sen har jag ett väldigt drillsug. Jag vill koreografera. Jag vill lära ut.
Oj, vad jag ska drilla när det blir varmt nog att ställa sig ute och leva ut riktigt ordentligt.

image211

Kommentarer
Postat av: Joel

Du vill bossa helt enkelt :P

2008-02-06 » 20:54:56
URL: http://joelherko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback