5

En arbetsvecka till har gått. Den har gått ganska så snabbt och lätt om man bortser från dagens förmiddag. Jobbigt värre var det.
I morgon blir det Alperna. Och jag fick veta att jag bara behöver betala 100franc av min skidhyra. Jag säger ju inte nej tack till det direkt.
Fick dock veta att nästa vecka blir jobbigjobbig. Ledig måndag (Så meningslöst! Franskan börjar ju klockan 16) Egentligen hade jag ledig dag på tisdag men V var tvungen att jobba. Så det gör att jag får 4 dagar ensam.  I rad! Utflykt här kommer jag. Men vart ska vi åka?
Men jag får ledigt en dag extra veckan efter det i alla fall.
Och jag har även fått veta att jag får fler semesterdagar när jag jobbar för mycket än vad jag trott. Tydligen så ligger det på en och en halv dag de veckor som jag jobbar tre dagar själv OCH en dag extra de veckor som jag jobbar två dagar själv. 
Det var ju bra det. Har spritt ut dem som jag hittills fått, över resten av året.
Fast det pratades om att jag bara skulle jobba fyra dagar i veckan för annars kommer jag att samla på mig så många dagar att jag knappt kommer att kunna ta ut dem. ¨
Jag håller tummarna. V skulle få sitt schema för mars/april imorgon så vi får se hur vi styr upp det.

GRATTIS JULIA PÅ FÖDELSEDAGEN! 17 år. Herregud det var väl inte länge sen jag var 17?? Eller? Man börjar ju bli gammal. Hujedamej.
Måste ta tag i mitt liv i höst också. Finns ju så mycket att välja på! Jag behöver ett syo-möte på några timmar tack.

Nej, dags för att packa väskan för i morgon. Herman: Mössan glöms inte! Upp på en alptopp ska den imorrn. Eller ja, till barnbacken i alla fall..





Kommentarer
Postat av: Joel

Låter najs ju ^^ jag är inte så mycket för skidor o snö och sånt, men skulle gärna följt med ändå, kul o se nya miljöer! I helgen blir det mest pluggande sku ja tro, och match imorrn!

Måste säga att det är lite kul att följa någon utomlands! Ska nog fortsätta följa dig lite så gott jag kan!

2008-01-25 » 22:02:44
URL: http://joelherko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback