Dåligt av mig


Jag har inte tid med att uppdatera. Om ni vill ha koll på helgens bravader så hänvisar jag till att klicka på mig med tummen upp i högerspalten. Bilder säger ju mer än 1000 ord. Så är det ju bara.
Jag ska bli bättre på att jobba med franskan (från franskakursen) på veckorna så det ska jag ägna mig åt när jag kommer hem från dansen. Och så har jag köpt mig en ny kalender, jag har "a thing" för kalendrar. Och fick med mig ett kollegieblock med filt fodral samtidigt.
Jag ska skriva i min alldeles nya kalender ikväll. Det är en speciell känsla det.

Nu vet jag förresten vad jag ska göra i påsk. Jag ska åka till ROM med Hanna. En hel vecka ska vi vara där!!

Och så ska jag försöka att inte tänka på att jag har 4 dagar själv framför mig och inget att se framemot i helgen eftersom jag ska hålla mig hemma och gå på Gaëls gymuppvisning...

image211


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback