En så underbar dag

image185

Jag hittade verkligen massor. Och jag behövde faktiskt allt! Nästan..
Kjolarna hittades på rea, endast 15franc styck! En svart och en mönstrad, inte riktigt samma modell men nästan.
Åkte ut till Ikea först för att få tag på grejer till rummet. En liten miss kanske att åka dit först och ta St:Jacobs köpcentrum sen..mina armar höll på att gå av! Och oj vad ont i ryggen man fick. Fast det var det värt.
Jag mådde så bra. Allt gick min väg.
Nu är bara frågan. Ska jag börja fixa med rummet nu (man är ju faktiskt som kreativast på kvällen, i alla fall jag..) eller blir det en film..
Varför inte båda två samtidigt? :-)
Sov gott.

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu har visst rubriken hamnat under "allt du inhandlat", något knep att "dra ner" bilden tro. Du är BRA! puss

2008-01-13 » 17:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback