Jag överlevde

Tur att jag inte hade tidspress. Det skulle varit dubbelt så jobbigt. Jag tog handlingen i två omgångar. Lastade vagnen full och gick till kassan, gick tillbaka och köpte alla stora grejer + lite till.
Hittade något som kan vara likt filmjölk i yoghurtförpackning. Det stod att det var skandinaviskt..Ska bli spännande att prova om  det går att äta. Hittade även grekisk yoghurt samt mjölk med låg fetthalt. Varsågod kropp! Här får du kalcium!

Lost, säsong 3, är färdigtittad. Fortsättning tack!! Fast helst hade jag nog sett att det tog slut där. Snart händer lite för mycket konstigheter..

På spåret rullar och sedan blir det läsning. Jobb några timmar i eftermiddag. Solen skiner så vi kan gå ut. Fast kallt är det så det blir inte så länge.
Jag kanske ska baka äppelpaj...?!

image199
Gömda Bernhus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback