Galet är vad det är

Jag packar för närvarande min väska.
Jag packar ner allt jag äger och har här nere.
Jag packar för att åka hem.

Anledningen till att det inte blir så mycket skrivande för tillfället är att jag umgås en hel del med familjens nya au-pair.
En mycket trevlig amerikanska som nu har bott här i en vecka.
Så USA och framförallt Seattle kommer jag att få se en gång i framtiden.
Igår var vi på mamma mia The movie. Mycket underhållande.
Jag tyckte att den var bra men jag kan tänka mig att många inte tycker om den på grund av det sjungs mycket i filmen.

JAG HAR IDAG HAFT MIN SISTA ARBETSDAG!

Jag är så glad, så glad, så glad.

I morgon är jag ledig. Jag ska packa klart och handla lite presenter.


Innerst inne är jag dock orolig för hur hösten ska bli... Aaahh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback