Hej, jag lever..

Fransmän är allt lite knasiga..

varför dricka sitt te/kaffe i en skål som ju är till för fil, yoghurt eller glass eller något annat i mat-väg?

Ser du blå skylt med ortsnamn betyder det motorväg. Grön skylt betyder landsväg. Och de vita med svart text tar dig till mindre byar och städer. Make sense! Hmm. Not!

(möjligen blir detta en del 1. Kanske kommer det fler delar..)


Mais bon.
Det har varit en mycket trevlig helg innehållandes en hel del saker.
Mer om det någon annan dag. som imorgon till exempel.
Då ska jag även få i ordning lite på designen här är det tänkt.

För övrigt så har min katträdsla inte gått över under helgen, var så säker.
Deras katt är den otäckaste som finns.
Befinner jag mig helt själv och han kommer in, då går jag ut därifrån. Var så säker.


Något som är lite tokigt är dock.
Om en vecka sover jag just nu i min egna säng.

Galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback