...

Håller på att göra lite vårfint på bloggen, kan därför se lite konstigt ut i några dagar. Vet inte när jag hinner få det klart. Min dator gör det inte lättare för mig när den säger "svarar inte" hela tiden..

Det är ju snart redan helg! Ska sova ut och så har vi dansföreställningarna. Tar bilen till Bienne på lördag för att gå runt och mysa lite bara. Packa och träna ska det också bli mycket av i helgen.

Jag borde lära mig att uppdatera lite oftare. Varje dag kommer jag på saker som "det här kan jag skriva om på bloggen" men dum som jag är så skriver jag inte upp det och då glöms det bort lika fort igen. Skärpning där.

Fick brev av mormor i veckan. Det var helt klart veckans ljuspunkt, svarade duktigt gjorde jag också.

5 dagar till Rom!

Kommentarer
Postat av: Joel

Tja! Sorry att ja inte har tid att folja bloggen som jag kanske hade onskat! Hoppas du finner forstaelse :) Lycka till pa forestallningen!

2008-03-14 » 12:49:21
URL: http://faltstudieghana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback