Känns härligt fast det öser ner..

Det har ösregnat precis hela dagen (en anledning till att det har blivit lite fler inlägg här än vanligt idag..) Jag hade verkligen planerat att gå ut och ha drill en timma, jag skulle vara duktig och ta mig ut och springa intervaller och jag hade gärna suttit ute på terassen och läst en bok en liten stund..Varför är det inte lika fint idag som det var igår?

Dock.
En STOR ljuspunkt bland regndropparna:
Efter påsklovet ska jag börja att ta balettlektioner!! Åh, jag längtar redan. Det enda dumma är väl att det är på torsdagar så går jag på baletten så kan jag inte åka till Lausanne sen. Men det får jag ta. Baletten saknas mig så otroligt mycket. Så Amanda och Sanna, nu kommer jag att kunna ta upp mina balettminer igen. (blev ständigt mobbad över mitt (mycket fina! ;P) ansiktsuttryck under lektionerna..jag kommer aldrig att glömma..haha)

Så jag är lycklig vad gäller det i alla fall.

image246

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback