Pirr pirr (???)

Ska vara där om sisodär två timmar.
Måste öva solot en gång till. Fast det kommer väl ändå att gå åt fanders. Musiken går inte att räkna ordentligt! Och när jag tror att jag är rätt (ganska så säker faktiskt..) så är min lärare på någon helt annan siffra..flummig är hon.
Äh, det får gå som det går.
Tänk, jag får stå på en scen i alla fall! Jag kan knappt beskriva känslan som befann sig i kroppen när jag gick om kring barfota på den svarta ytan. Massa minnen bubblade upp och jag längtade tillbaka. Tillbaka till svetten, skratten och stämningen. De hårda passen, de positiva kommentarerna och det grymma resultatet.
Jag ville bara ställa mig och dansa alla danserna på en gång.
Jag längtar tills jag får se det på film, har inte gjort det än. Oj, vad jag ska njuta. Förhoppningsvis tar sig Niklas hem över påsk så att han kan skicka ner filmen (?). Jag måste maila..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback