Jag biter ihop och leenden kommer och går

Gahh. Jobbiga, jobbiga pojkar. Det tar på psyket, det vill jag lova. 3 ½ arbetsdagar kvar denna vecka.

Men dock finns det ju så mycket annat att glädjas åt så jobbtankar tänks inte under ledig tid.

Jazzklass idag. Min lärares dansstil är underbar och jag har lärt mig så mycket på så kort tid! Och såklart så har en del gammal kunskap flutit upp till ytan igen.

Varmtvarmt har det varit och brännan har förbättrats något. Spenderat dagen på terassen och på lekplats några byar bort. I morgon ska vi åka båt på Lac de Bienne och pojkarna ska få prova på att köra. Förhoppningsvis lämnar jag dem där och får gå ut och sätta mig på däck och njuta i nån timma. Mmm..

Får min nyhetsdos för närvarande. Rapport står på. Fler fall av harpest i Sverige har upptäckts tydligen..

Ingen som vill åka till Frankrike och plugga franska med mig i vår? nybörjare som högnivåare.. Skulle ju vara trevligt att prova på ett två (fler)-manna äventyr.

image322

Ska idag försöka med att komma i säng liite tidigare än föregående kvällar. Frågan är om jag lyckas..

Idag om exakt två månader sitter jag som på nålar. Jag ska då sova i min säng här för sista gången..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback