Morgonsol

Det är ganska så deprimerande att jag har 4 dagar ledigt i rad men jag har absolut inget planerat. Nu är det tre dagar kvar och jag kommer spendera även denna dag med familjen. De ska till ikea, så jag tänkte att jag hänger på och känner mig som hemma i några timmar. Kanske får jag med mig lite lingon och kaviar hem också..

Kjolväder är det så jag inviger ytterligare en idag.

Annars så är det ganska så jobbigt att läsa smurfarna för pojkarna när man är allergisk och halsen och näsan är alldeles igentäppta.
Försök själva att läsa på franska och typ varannant ord börjar på schtrumph..
Just det. Puh..

image304

Kommentarer
Postat av: mor

Här spöregnar det idag... Pappa o Anton har åkt till Skövde för inhandlande av speciell keps till A. Julia på läger i Falkenberg. Jag tror det är meningen att Du ska ta det lugnt i helgen o "bara vara" även om det är med en tråkig o jobbig allergi. Har du kollat vad dom har där i "allergihyllorna"... kanske ngt att prova. Tänker på Dig! puss

2008-05-02 » 11:09:26
Postat av: Joel

Jag säger ju det, franska det är bara jobbigt :P Hoppas det blir bättre med allergin! Njut av vädret också, om du kan. Här regnar det och blåser :P

2008-05-02 » 18:02:39
URL: http://joelherko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback