Nio månader har passerat..

Nio veckor kvar.
Jo, jag räknar. Jag räknar ner som bara den.
Men nog om det nu.

Helgen har gått alldeles för fort. Sitter just nu hos Camilla och nördar, smider planer och har allmänt trevligt.
Jag tänker Tokyo, Vietnam med mera med mera, plugg i Australien eller kanske Frankrike? och ännu mer äventyr.
Sen slår jag mig kanske ner för plugg i kära Sverige.

Drömmer mig bort ett tag till och försöker hitta det som kan passa perfekt för mig efter jul.
Förhoppningsvis går dagarna här nere lite fortare då. Jag är trött på det här nu.

Kommentarer
Postat av: emeli

Hallå där :)
Har fått jobb på en restaurang i blekinge, vi har sommarställe där. Väääldigt spännande eftersom jag har noll erfarenhet av sådant och bara blev erbjuden att komma dit eftersom de som äger stället har fått för sig att jag kan vara en trevlig människa haha (de kommer härifrån stan).
Blir det alltså asiatiska planer i höst nu? :D
Kram!

2008-05-25 » 18:20:30
URL: http://maisouii.blogg.se
Postat av: Elin (Lundman)

Hej Maja!
ÄNTLIGEN kan jag läsa din blogg och se dina bilder på bilddagboken igen, ..Mitt internet på Irland trasslada ganska rejält med mig. Hmm.
Men nu är jag hemma i Svea rike och här är saker ungefär som förut. Det är otroligt vad lite saker förändras här hemma,.. jag som varit borta och varit med om så mycket. Jag har utvecklats och här har saker stått still, det är nästan frustrerande.
Låter spännande med alla dina planer! Saker löser sig alltid till det bästa, oroa dig inte. Vilket datum kommer du hem egentligen?
Saknar dig!
tusen kramar och pussar.

2008-05-26 » 09:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback