Och på 15:e dagen..

Idag har det varit dåligt väder (på eftermiddagen, i förmiddags var vi i affären barbenta och med t-shirt..). Första regnet i maj. Det var nog behövligt, men jag hoppas på att det bestämmer sig för att bara arbeta på natten. Vi får se hur vädret är i morgon. Att maj började med 2 veckors strålande sol är ju ändå inte fy skam.

Sova kanske vore bra.

Vi har haft "prat" idag. Sen skriver jag inte mer om det. Man vet aldrig vem som läser.. Men det gick väl bra.
Pojkarna la sig vid halv tio tiden så jag håller alla tummar jag har för att de ska sova läänge i morgon.
Vi får se.

Godnatt.

image315

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Lätt att den var, de var ju vi som gick ut ;) haha :D

2008-05-18 » 19:01:57
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback