Sköna maj, välkommen!

Ja, så var det maj.
Härligt. Två månader till juli och  då är jag ju nästa hemma.
Idag ska vi ha kalas här för pojkarna. G fyller år idag och R om några dagar. Av någon anledning (jag har ingen aning om vad som flög i mig!..) så ska jag baka marängtårta nu. Helt plötsligt hade jag sagt det, "jag kan baka den här tårtan om du vill".
Så.
Jag hoppas verkligen inte att min första marängtårta blir ett misslyckande.. vad ska jag ha för resvervplan??

Så. Önska mig lycka till vore väl bra antar jag..haha
och att jag lyckas bättre än när jag försökte ta kort på oss tre, hoppas jag verkligen.. (de gillar mig egentligen :-P)


Kommentarer
Postat av: mamma

Marängtårta! Klart dom gillar dig! Ha det bra idag på kalaset. Sköt om dig! PUSS

2008-05-01 » 10:18:28
Postat av: klara

kan inte fatta att det redan är maj! tiden går så sjukt fort! men lycka till med maräntårtan;)

2008-05-01 » 12:17:49
URL: http://edoras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback