Det blev inte som jag tänkt mig

Stort I-landsproblem det här!

Jag var jättesäker på att det skulle vara längdåkning klockan 10 på eurosport idag. Stod i tidningen och allt. Satte på Tv:n för att sätta mig och slappa framför vinterspår någon timme, och vad får jag se? jo, konståkning (inget ont om det nu alltså men längd skulle det ju vara!) Nej, nej, nej. Kollar tidningen igen och såklart. Jag har tittat på söndagens "sport i TV idag". I morgon kan jag alltså få njuta av längdåkning. För jag har väl sagt att jag är en obotlig titta på längd, alpint och skidskytte-nörd? Har alltid varit - kommer alltid att vara.
Så, jag får väl vänta. Och kanske var det lika bra. Jag behöver faktiskt adventsdamma mitt rum och idag har jag nästan all tid i världen. Inget planerat. Så vad passar bättre än att städa litegranna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback