Fredag

En sån där dag då timmarna bara går och helt plötsligt undrar man vad man gjorde med dem.

Är glad för att jag inte behöver åka på möte i morgon, jag har lite annat som jag borde göra. Med betoning på borde. Söndagen försvinner i musikalrepetitioner och möjligen möte på kvällen. Då är det skönt att ha morgondagen ledig. Fars dag och sådant är ju på ingång så att säga.

Jag har härmed fått min första parkeringsbot (dock var det inte jag som körde..men vi bestämde p-plats tillsammans så då blev jag delaktig i det hela). Jag ska aldrig mer tänka "Äh, visst, det står personalparkering och tillstånd krävs men klockan är ju 20.00 och långt efter kontorstid.. sen finns det ju hur många platser som helst lediga.
Nehepp.
Den gick inte den.
Men, men. En gång är ingen gång.
Och det var det inte jag som sa!

Snart är det dags för ombyte och dans. Ska bli skönt att få ta in koreografi och inte själv lära ut den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback