Ska snart vika tvätt, men först..

Jag lyckas aldrig sova länge när jag har bestämt mig för att jag får sova ut.
Vanligtvis ställer jag klockan även fast jag är ledig, men eftersom jag verkligen inte har sovit ut på länge så bestämde jag mig för att klockan skulle förbli oställd. Men ja, det gick väl sådär. Jag vaknade då jag brukar vakna ändå..

Idag har jag ytterligare ett besök hos tandläkaren att se fram emot. Sen ska jag även ta mig upp till jobbet för att få lite koreografi gjord. Lika bra nu när jag känner att jag inte har så mycket annat för mig. En sväng förbi biblioteket blir det också innan drillträning. Tredje delen i serien om Eragon har kommit ut, tänkte kolla om den finns innan jag önskar mig den i julklapp.

Snön fortsätter att ramla ner från skyn. Såg dock att det skulle bli plusgrader senare i veckan. Åh, det hade ju varit toppen om snön kunde ligga kvar lagom till första advent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback