Redo för ny vecka

Hektisk men otroligt rolig helg.
Helt slut nu och skulle nog somna direkt om jag la huvudet på kudden. Dock måste jag göra lite saker innan dess.
Skönt att vara ledig i morgon. Sova ut ska jag göra. Det var länge sedan nu.

Var på fransk restaurang i fredags. Så härligt att höra franska överallt i ett rum. Märkte verkligen hur jag saknar det. Jag måste åka till Frankrike snart,snart! Om en månad ungefär får jag franskt besök, oj vad jag ska prata av mig då.
Målet och drömmen är att få till en perfekt franska. Ännu saknar jag en hel del ord...

Repat idag också, ryggen är helt slut av alla lyft. Men det går framåt.

Ny vecka. Nya tag. En hel del att göra. Jag har en känsla av att det kommer att gå fort. Adventskonsert x 2, extra träning med grupper, personalfest, rep och dans, dans och drill.
Nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback