November

Jag är laddad. Lovet är slut och i morgon drar allt igång igen. Jag har försökt att inte tänka jobb denna helg, det gick sådär (det är ju så svårt att inte planera!) men jag har ändå fått vila ut ordentligt.
Igår kväll var jag i Göteborg på middag med vänner som jag träffade i Schweiz. Mycket trevligt. Dagen har spenderats i Göteborgs affärer och jag kom hem med två luvtröjor.

November har kommit tillbaka och den första snön har fallit.

Livet flyter på..

Veckan blir innehållsrik.
Drill på i morgonkväll
jobb tisdag-torsdag
Sångrep på tisdagkväll
Ladies Night i stan på onsdag kväll
Dansrep på torsdag kväll.
Och på lördag ska jag på möte, ett västragötalandsdistrikt ska bildas inom Svenska Drillförbundet.

Äntligen är mitt schemat späckat. Precis så som jag vill ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback