1:a Advent

Tanken var att jag skulle börja med julklapparna idag. Det gick väl.. sådär.. Jag kom hem med tre påsar. Alla innehållandes saker som var helt och hållet till mig själv.
En grå kjol, ett par låga stövletter (heter det så? jag har ingen aning..) och en snöflinga gjord av ståltråd (eller liknande) att hänga i fönstret.
Fast i och för sig. Min syster fixade gemensam julklapp till vår bror, så en fick jag ju köpt i alla fall även om det inte var jag som stod där i affären och valde..

Skor behövde jag verkligen så passade på när det var 25% på allt i en skoaffär i stan. Nu har jag äntligen ett par som passar till vardags till kjol.

De där julklapparna får jag ta en annan gång. Man ska ju köpa dem ganska så spontant ändå, inte gå runt och leta efter vad man kan köpa hela tiden. Det funkar inte för mig i alla fall.

Och såklart så tittade jag på längdskidor i förmiddags. ;-)

När jag kom hem från stan ställde jag mig och bakade goda chokladsnittar med pärlsocker. Det var längesen vill jag lova. Och gott var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback