Fredag är bra

Jag hade tänkt ha en härlig ledig dag men istället blev det förskolejobb fram till 15.30. Denna gången övade jag på att säga Hej, det är Maja, några gånger innan jag svarade när telefonen ringde vid 8 i morse. Till råga på allt så har jag varit ganska så hes och hostig i veckan så det i en kombination med trötthet kan inte låta så jättetrevligt.
Att öva var en bra idé.

Nu ska jag strax iväg på dansklass och vad kvällen sedan har att bjuda på har jag ingen som helst aning om.
Dagens I-landsproblem måste nog vara att Idol och Dobbidoo sänds samtidigt..
Vad ska jag välja?
Är det pinsamt att erkänna att det nog lutar mer åt D-hållet än åt I?
(jag sa det inte om det är det.. )



Lite mer Lugano.

Kommentarer
Postat av: bitte

Var gärna med och skänk en slant till min rosabandet insammling

Är vktigt att vi hjälper till



länken hittar du i menyn på min blogg

2008-10-04 » 14:09:40
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback