Helg

Ledig idag.
Jag kan ibland vara bäst på att inte göra någonting på en ledig dag. Idag är en sådan dag. Jag tillät mig sova ut och ställde inte klockan runt halv 9 som jag brukar (ibland får jag en sån känsla att jag inte vill "sova" bort en ledig förmiddag, Antagligen har jag fått det från min tid i Schweiz. Där var en ledig dag helig och inte fick man sova bort den inte!).
Fast egentligen har jag en hel del att göra..det dumma är att jag är bäst på att göra saker under lite press. Det Måste göras annars är det försent sedan. Men just nu känns det som om att jag har all tid i världen och jag skjuter upp saker till på måndag. För helgen, den försöker jag hålla helig. Inga måsten där inte.
Därför vet jag redan nu att min ledig måndag inte Får se likadan ut som min ledig fredag. Då ska jag vara produktiv och diciplinen ska vara på topp.

Tror att jag ska ge mig ut på en liten shoppingrunda i morgon. Får se vart jag tar mig.

Shopping i Bern hade jag inte sagt nej till nu.
Jag saknar den staden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback