Förmiddagsbabbel

Nytt skrivbord, ny klänning och nya block. Lite av det som inhandlades igår på A6 i Jönköping.
Bilder kommer, kamerabatterierna laddade precis ur..

Idag inleds min sista vecka som tonåring. Om en vecka passerar jag 20-strecket.

Och idag är det måndag. Jag  har en hel del att göra (eftersom jag inte gjorde det i fredags..). Ledig är jag i alla fall så morgonen ska ägnas åt att ringa samtal och planera lektioner. Efter maten blir det en promenad upp till stan för lite presentinköp, både till andra och mig själv.. Tar mig nog sedan till danssalen för lite koreografering innan jag drar mig neråt mot den kära gamla gymnastiksalen för drillträning. Undrar hur många timmar jag har spenderat i den egentligen..


Lido di Jesolo, 2006



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback