Det närmar sig.

Idag har jag varit på min första föreläsning i Bakteriell Patogenes. Superintressant och jättetrevligt.
Ska bli spännande att se vad vi får för inlämningsuppgift till nästa gång, läggs upp på kursens hemsida i morgon.

Lovet är slut och lektionerna är igång igen. Det är inte många veckor kvar nu, vad fort det har gått. Min karriär som danslärare på heltid är snart över, sorgligt men det betyder också att jag snart kommer att få börja ett nytt kapitel i mitt liv. Ett kaptiel med student som överskrift. Ett kapitel som jag verkligen ser fram emot att påbörja.
Ungefär 2 månader kvar på jobbet, ska verkligen njuta av de veckorna och klämma ur mig all dans jag har i kroppen.

Men först lite Paris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback